Novinka

Krátká recenze: Vesmír mezi námi
Žánr: Dobrodružný / Sci-Fi / Romantický
Celkový čas: 120 minut
Režie: Peter Chelsom
Scénář: Peter Chelsom, Tinker Lindsay, Allan Loeb
Obsazení: Asa Butterfield, Britt Robertson, Gary Oldman, Carla Gugino, B.D. Wong, Janet Montgomery, Lora Martinez-Cunningham, Adande 'Swoozie' Thorne, Scott Takeda, William Sterchi, Drago Sumonja, Luce Rains, Logan Paul, Gil Birmingham, Jenny Gabrielle, Colin Egglesfield, David House, Lauren Myers, Kristen Rakes, Eb Lottimer, Peter Chelsom
Krátká recenze: Vesmír mezi námi

Na tento film jsem skutečně nešel s velkým očekáváním, avšak jak už to bývá, opět jsem odešel se zcela opačným názorem na věc. Prvním velkým plusem celého filmu je výběr hereckého osazení. Mladý Asa Butterfield, který již předtím zazářil ve výborném filmu Hugo a jeho velký objev, byl na tomto snímku opět ideálně obsazen. Jeho ztvárnění Gardnera Elliota, prvního dítěte Marsu, který se snaží najít otce, lásku všechna ostatní filmové klišé patří mezi hvězdné okamžiky jeho současné filmové kariéry.

Carla Gugino jako "nejlepší matka, kterou nikdy nepoznal", dodala celému filmu truchlivosti ze ztráty milujícího rodiče. Také jsem byl neméně ohromen Garym Oldmanem a Britt Robertsonovou jako Tulsou, inteligentním dítětem z ulice, jejíž prostřednictvím se Gardner spojuje se Zemí. Film jako celek je skvěle zpracovaný, po grafické stránce bezchybní, nicméně se musíme zmínit o klasické filmové chybě, a to občasná mírná nedotaženost dialogů filmových postav. Až tuto neřest ze snímků vymýtíme bude celému filmovému publiku daleko lépe.

Snímek je dobře rozparcelovaný mezi oblíbené filmové žánry. Na své si přijdou jak milovníci sci-fi, romantické duše i vyznavači Indiana Jonese. Pokud se rozhodnete film shlédnout nemusíte se stydět vzít s sebou do kina (případně k televizi) celou rodinu. A propo… Skutečný znalec sci-fi knížek si jistě všimne že film je zpracován podle románu Roberta Heinleina „Cizinec v cizí zemi“.

Nyní vychází na DVD.

Přidáno: 07.08.2017